6 טעויות נפוצות בבחירת ארון אמבטיה

מהן הטעויות הנפוצות בבחירת ארון אמבטיה?

להלן כמה טעויות שאנשים עושים כאשר הם צריכים לבחור ארון אמבטיה ולא בוחנים לעומק את התכונות והמאפיינים כראוי –

  • מידות – אנשים רבים חושבים בטעות שגודל הכיורים סטנדרטי ובוחרים ארון אקראי שממקמים מתחת לכיור. בפועל לא תמיד הכיור יהיה בדיוק באותן המידות או שהמיקום שלא יקשה על הנחת ארון מתחתיו.
  • חלוקה פנימית – על מנת לבחור נכון את ארון האמבטיה צריך להגדיר באופן ברור מה רוצים לשים בו. חלק מהפריטים יתאימו למדפים, חלק למגירות וחלק לסלסלות או קופסאות קטנות שיונחו על מדפים.
  • סגירה – לא בכל ארון אמבטיה חייבים דלתות. ייתכן והמיקום של הארון יחייב שהוא יהיה פתוח כל הזמן או שיורכב ממדפים שמניחים עליו קופסאות אחסון. בחירה אוטומטית של ארון עם דלתות עלולה לגרום לאכזבה ולחיפוש ארון אמבטיה אחר.
  • עיצוב ומראה – אנשים שמקפידים על עיצוב פנים עלולים שלא להקדיש מחשבה בבחירה של ארון האמבטיה וכך לבחור ארון שלא יתאים למראה הכולל של החלל. כיום אפשר למצוא ארונות מעוצבים ויפים וכדאי לבחון את ההתאמה שלהם לסגנון העיצוב שנבחר.
  • ארון גדול או קטן – ישנם ארונות שמתאימים ומיועדים למיקום מתחת לכיור אך יש גם ארונות אמבטיה גדולים יותר שאפשר להניח או לאחסן בהם לא מעט חפצים או תכשירי טיפוח. כדאי לבדוק בדיוק מה מתאים למשפחה ולחדר עצמו.
  • מיקום בסמיכות לחפצים או רהיטים אחרים – חשוב לשים לב שאפשר יהיה לפתוח בקלות ובנוחות את הארון בלי שהידיות או הדלתות ייתקעו בחפצים או קירות שנמצאים בסמיכות.

כאשר שמים לב לתכונות של ארון האמבטיה אפשר להשכיל ולבחור בדיוק את ארון האמבטיה שאפשר יהיה לעשות בו שימוש לטווח ארוך, שיהיה נוח, שנפח האחסון שלו יהיה נכון ומתאים לצרכים וכמובן שהוא צריך להיות איכותי וברמה גבוהה כדי להיות עמיד בחדר האמבטיה.


התקשרו אלינו ואנחנו נדאג להתאים עבורכם את ארון האמבטיה האידיאלי ולתת לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר!

אולי יעניין אתכם גם:

ברזי מטבח

אין מטבח ללא ברז, ממש כפי שאין מכונית ללא הגה. כיוון שזהו מוצר הנמצא במטבח, כמעט שלא נותנים עליו את הדעת, אך כדאי לדעת שישנם

קרא עוד »

מחמם מגבות לחורף חם

חדר הרחצה שלנו כיום מעוצב ומלא בפינוקים שמנעימים את שהותנו בחדר זה. מקלחת חמה בחורף היא אחת ההנאות הגדולות, ולכן כדאי להשקיע בכך. לאחר יום עבודה,

קרא עוד »

פחים למטבח

פח אשפה הוא אביזר הכרחי ושימושי שנמצא בכל בית, אם בחדרים, בחדרי הרחצה ובמטבח. בעבר המתקן המיועד לאשפה היה מינימליסטי ופשוט, פעמים רבות נסתר מהעין,

קרא עוד »