לרכוש ארון בלי גרעון – ארונות אמבטיה בזול

לקטלוג המלא של הארונות – לחצו לכאן


אחת לתקופה אנשים אוהבים לרענן את מראה הבית, לעיתים זה בשל בלאי המאלץ אותם להחליף את הריהוט או האביזרים ולעיתים זה בשל הרצון לשדרג ולהכניס מראה טרנדי לחללים.

אחד החדרים המאתגרים לעיצוב הוא חדר הרחצה.

עיצוב חדר האמבט והשירותים עשוי לדרוש משאבים לא מעטים, הן בזמן וכמובן שגם בכסף.

מדובר על הוצאה כלכלית שיכולה להיות בהחלט לא פשוטה וכאשר ניגשים לפרויקט הזה יש צורך בהערכות מוקדמת ומחשבה.

חדר הרחצה, מעצם היותו חדר מרכזי המשרת את בני הבית לאורך כל היום, חייב להיות מותאם ומאובזר בכל הכלים הסניטרים הנדרשים, אביזרי רחצה ואקססוריז נוספים.

אחד מהאלמנטים המרכזיים של החדרים הללו הוא פתרון האחסון אשר יעניק מענה הולם ומתאים גם ברמה הפרקטית וגם ברמת העיצוב.

מי שמבקש לעמוד בתקציב מוגבל ובכל אופן לעצב את החלל תוך שילוב בין הצורך הפרקטי והפונקציונאלי יחד עם סטייל, חייב לצאת מן הקופסה ולחשוב בצורה יצירתית.

מאחר שחלל חדר האמבט בדרך כלל יחסית מוגבל ונדרשים בו הכלים הסניטריים הבסיסיים כגון אסלה, כיור, אמבט או מקלחון, חשוב למצוא גם פתרונות אחסון מתאימים ומותאמים וניתן אף להשיג ארונות אמבטיה בזול.

כיום יש שפע של ארונות אמבט לבחירה, ארונות גדולים או קטנים, ארונות קיר או כאלה תלויים, עשויים עץ טבעי, או משולבים בעץ בוצ'ר אלון, ארונות MDF איכותיים, ארונות סיבית,  לוח סנדוויץ´ בציפוי פורמייקה או פורניר ובצביעה אפוקסית איכותית, הארונות המומלצים משולבים במגירות עם מודול טריקה שקטה ופרזול עמיד במיוחד השומר על אורך חיי המסילות, מקל על שליפתן וניקיונן ומאפשר גישה נוחה לכל חלל הארון והמגירות.

חיפוש מעמיק וסבלנות יכולים בהחלט להניב תוצאות מצוינות, כאשר בין המגוון הרחב ניתן למצוא את מה שעומד בתקציב שתוכנן ומתאים לחדר המסוגנן.

החיפוש אחר פתרונות עיצוב לא יקרים מידי, דורש בחינה של כלל הדגמים והסוגים הקיימים, ניתן להשיג ארונות קיר גבוהים, או ארונות תלויים אשר משמשים גם מנח לכיור.

זה מאוד תלוי במקום הייעודי עבור הארון וכמה חלל ניתן להקדיש לו.

כל אופן הארון חייב להוות פתרון אחסון פרקטי ואידיאלי, אשר יעניק נוחות מקסימלית ויאפשר אחסון של מה שנדרש.

מאחר שמדובר על שפע של דגמים ונקודות מכירה המציעות סוגים שונים של ארונות ושידות לחדרי רחצה,  ניתן בהחלט למצוא מענה התואם לציפיות ועומד בתקציב.

אם כי, מומלץ מאוד לבצע את הרכישה במקום אמין ובעל מוניטין, כזה המציע פיתרון כולל למגוון צרכי העיצוב.

החל מארונות אמבטיה בזול, כלים סניטריים מגוונים, אקססוריז לחדרי רחצה ועוד, אולי זה יפתיע רבים, אבל רכישה במקום אחד אמין אשר מספק גם ליווי מקצועי וייעוץ של הום סטיילינג, יאפשר לעצב ספא ביתי במחירים שווים לכל נפש.

ארון אמבטיה

איך לבחור ארון אמבטיה?

ארון אמבטיה הוא הרהיט המרכזי בחלל הרחצה, והבחירה בו היא בעלת משמעות פרקטית ועיצובית.

טרם הרכישה יש להביא בחשבון את גודל החלל, את הצרכים הפונקציונליים שלכם ואת הסגנון העיצובי שתרצו להכניס לחדר.

קיים מגוון סוגים של ארונות העשויים חומרים שונים הנבדלים זה מזה בגודל, במבנה ובמראה, כך שתוכלו לבחור את הפריט המתאים לכם ביותר.

מבחינה פרקטית, יש להתחשב בתנאי החדר- מבחינת גודל ויחס בין האלמנטים השונים.

כך למשל, לחדרי רחצה בגודל ממוצע ובעיצוב סולידי יתאים ארון אמבטיה סטנדרטי, בעוד לחללים קטנים במיוחד יתאים מדף בוצ'ר או ארון קטן תלוי, המהווים פתרונות אחסון חסכוניים במקום.

לעומתם, לחדרי רחצה רחבים ומרווחים עשוי להתאים ארון שירות עם מקום מובנה למכונת כביסה ומייבש.

מבחינה אסתטית, בחירת רהיט חדש יכולה להיות תוספת מרגשת לחדר הרחצה, גם אם הוא מעוצב בפשטות.

כך למשל, בעוד סגנון כפרי יתאים ליצירת אווירה חמימה ומשפחתית, סגנון מודרני יוסיף למראה החדר נופך מהודר באמצעות גימורים יוקרתיים ומבריקים ושימוש במנגנונים חדשניים.

מה אפשר לאחסן בארון אמבטיה?

בעוד שמרבית האנשים יבחרו לאחסן בו כלים ומוצרים בעלי אופי סניטרי הקשורים לחלל הרחצה, סוג החפצים שאותם תבחרו לאחסן נתונה לרשותכם.

כך למשל, אנשים מסוימים יבחרו לאחסן בו חומרי ניקוי, בעוד שיהיו כאלה אשר ישתמשו בו לאחסון חפצי טואלטיקה והיגיינה לחידוש המלאי בעת הצורך (למשל, סבונים, מרככים, אטמי אוזניים ועוד).

לעומתם, יש כאלה שיבחרו להשתמש במקום לאיחסון מגבות נקיות כך שהשימוש בהן יהפוך נגיש ונוח.

בסופו של דבר הבחירה תלויה בכם ובשאלה כיצד התכולה שתשימו בו תשמש אתכם בצורה המיטבית.

 

איזה סוגים יש?

באתר תוכלו למצוא מבחר ארונות המחולקים לכמה קבוצות על פי גודל, עיצוב ופונקציונליות:

החל מארונות אמבטיה קטנים וסטנדרטיים, דרך ארונות שירות, דגמים בעיצובים מודרניים או כפריים וכלה בקולקציות מיוחדות ועכשוויות, שלא ישאירו אף מבקר אדיש.

 

כמה עולה ארון אמבטיה?

מחירו של כל פריט הוא שונה ותלוי בחומרים שמהם הוא עשוי, בגימור, בגודל ובסגנון.

המוצר הפשוט ביותר המוצע באתר הוא מדף בוצ'ר מעץ אלון מלא, שייך לקטגוריית הארונות הקטנים, ומחירו 750 ₪.

בעוד היוקרתי ביותר הוא ארון שירות המגיע עם גומחות מיועדות למכונת כביסה ומייבש, בגימור צבע לבן ובמראה נקי ואלגנטי, ומחירו 8,800 ₪.

אולי יעניין אתכם גם:

ברזי מטבח

אין מטבח ללא ברז, ממש כפי שאין מכונית ללא הגה. כיוון שזהו מוצר הנמצא במטבח, כמעט שלא נותנים עליו את הדעת, אך כדאי לדעת שישנם

קרא עוד »

מחמם מגבות לחורף חם

חדר הרחצה שלנו כיום מעוצב ומלא בפינוקים שמנעימים את שהותנו בחדר זה. מקלחת חמה בחורף היא אחת ההנאות הגדולות, ולכן כדאי להשקיע בכך. לאחר יום עבודה,

קרא עוד »

פחים למטבח

פח אשפה הוא אביזר הכרחי ושימושי שנמצא בכל בית, אם בחדרים, בחדרי הרחצה ובמטבח. בעבר המתקן המיועד לאשפה היה מינימליסטי ופשוט, פעמים רבות נסתר מהעין,

קרא עוד »