סוגי ברזים לאמבטיה

סוגים שונים של ברזים

הסוגים השונים של הברזים נבדלים זה מזה במראה, בתכונות, באפשרויות ובשילוב שלהם עם העיצוב הכולל של חדר האמבטיה. להלן כמה סוגים שכדאי להכיר ומתוכם אפשר לחבור בקלות את הסוג הרצוי והמתאים ביותר –

  • צורה – יש אינספור צורות של ברזים. ישרים או מעוגלים, בעלי גובה רב או נמוכים יותר, כאלה שמתחברים ישירות לקיר או שיש להם זווית ועוד.
  • אופן פתיחת המים – מי שבוחר ברז יכול לבחור בין שתי ידיות שאחת מיועדת למים החמים ואחת למים הקרים לבין ברז שיש בו ידית אחת שבעזרתה מווסתים בין המים החמים לקרים.
  • חומר גלם – רוב הברזים כיום עשויים ממתכות שונות שהמראה שלהם ניכר ושונה כלפי חוץ – נירוסטה, פלדת אל חלד ועוד. חשוב לבחור בחומר גלם איכותי שלא צובר אבנית או חלודה ומתאים למעבר קבוע של מים.
  • עומת מים – יש ברזים שאפשר בהם לבחור את עוצמות המים ואם מדובר בבית עם משפחה וילדים חשוב לשים לכך לב על מנת שגם הילדים יוכלו לעשות שימוש קל ונוח בברז על בסיס שגרתי ויומיומי.
  • צבע ומראה – כאשר בוחרים ברז תוך כדי התחשבות במראה הכולל של חדר האמבטיה אפשר לשים לב לצבע שלו או לעיצוב אם קיים וכך לוודא שהוא ישלים את המראה הסופי ולא ייראה כנטע זר.

בחירה נכונה של הברז תהפוך את חדר האמבטיה ליפה, מעוצב, נינוח וכזה שמשרה אווירה נוחה ורגועה, גם אם נכנסים לשם לדקות ספורות בלבד. המחשבה על הפרטים הקטנים תורגש גם על ידי מי שיגיע לבקר ויעשה שימוש בחלל זה ואי אפשר יהיה שלא להתרשם מהיופי, ההתאמה בין כל האלמנטים וכמובן ההרמוניה ששוררת בחדר האמבטיה.


היתקשרו אלינו ואנחנו נעזור לכם לבחור את הברז האידילי לחדר האמבטיה וגם למטבח. אנחנו בפאביו מבטיחים לתת את השירות הטוב והמקצועי ביותר!

אולי יעניין אתכם גם:

ברזי מטבח

אין מטבח ללא ברז, ממש כפי שאין מכונית ללא הגה. כיוון שזהו מוצר הנמצא במטבח, כמעט שלא נותנים עליו את הדעת, אך כדאי לדעת שישנם

קרא עוד »

מחמם מגבות לחורף חם

חדר הרחצה שלנו כיום מעוצב ומלא בפינוקים שמנעימים את שהותנו בחדר זה. מקלחת חמה בחורף היא אחת ההנאות הגדולות, ולכן כדאי להשקיע בכך. לאחר יום עבודה,

קרא עוד »

פחים למטבח

פח אשפה הוא אביזר הכרחי ושימושי שנמצא בכל בית, אם בחדרים, בחדרי הרחצה ובמטבח. בעבר המתקן המיועד לאשפה היה מינימליסטי ופשוט, פעמים רבות נסתר מהעין,

קרא עוד »